مقالات

آشنایی با بیل مکانیکی ولوو ۲۲۰

Excavator Volvo 220

اگر هم اکنون به قصد خرید بیل مکانیکی به بازارها و فروشنده های مختلف سر زده و هدف و نیاز خود را از خرید بیل مکانیکی با آن ها مطرح کنید، بدون شک آن ها شرکت ها و مدل های مختلفی از بیل مکانیکی را به شما معرفی می کنند.
از طرفی، ماشیت آلات هر شرکت تولید کننده دارای ویژگی های منحصر به فرد خود بوده، و تشخیص اینکه از میان این همه مدل از بیل های مکانیکی، کدام موارد و کدام قابلیت ها برای ما مناسب هستند، یکی از معضلات بزرگ خریداران بیل های مکانیکی است. به همین منظور، پیشنهاد می کنیم قبل از خرید بیل مورد نظر خود، حتما اطلاعات مربوط به چندین مورد از بیل ها را مطالعه کرده و سپس در صورت متناسب بودن مشخصات بیل مربوطه با فعالیت خود، آن را خریداری کنید.
ما نیز ، در این بخش از مقالات وب سایت تراک کوماتسو، قصد داریم تا به بررسی یک بیل مکانیکی کاربردی و مناسب، یعنی بیل مکانیکی ولوو ۲۲۰ بپردازیم تا هم در مورد این بیل اطلاعات بیشتری کسب کنید، و هم در هنگام خرید بیل مکانیکی، کمتر دچار سردرگمی شوید.

معرفی بیل مکانیکی ولوو ۲۲۰

بیل مکانیکی ولوو ۲۲۰ یکی از بهترین و کاربردی ترین ماشین های سنگین در حوزه های مختلف بوده که از آن در گود برداری و پروژه های ساختمانی کوچک و بزرگ استفاده می شود. یکی از ویژگی های کلیدی این بیل مکانیکی، استفاده از چرخ زنجیری در آن، به جای چرخ معمولی است. چرخ های زنجیری علاوه بر داشتن قابلیت تحمل وزن و فشار زیاد، می تواند به اپراتور کمک کنند تا کنترل بیشتری بر روی بیل مکانیکی، در سرازیری و سراشیبی داشته باشد.
علاوه بر وجود قابلیت چرخ زنجیری در بیل مکانیکی ولوو ۲۲۰، یکی دیگر از ویژگی های مهم این بیل، بحث وزن آن است. این دستگاه، که با نام بیل مکانیکی ۲۲ تنی ولوو نیز شناخته می شود، بسیار سنگین بوده و در برخی موارد باید قبل از خرید و یا اجاره آن، از محکم بودن سطح اتکای بیل نیز اطمینان حاصل کنید.

مشخصات فنی بیل مکانیکی ولوو ۲۲۰

مشخصات فنی بیل مکانیکی ولوو ۲۲۰ به شرح زیر میباشد:

مطالعه :   ترنچر چیست و چه کاربردی دارد

موتور :

بیل مکانیکی ولوو ۲۲۰ مجهز به موتور قدرتمند ولوو D6 است که توانایی تولید قدرت ۱۷۴ اسب بخار را دارد. طرز طراحی این موتور به گونه ای است که می تواند در هر شرایطی حداکثر قدرت و کارایی را ارائه داده و به بیل مکانیکی اجازه می دهد حتی سخت ترین کارها را نیز به راحتی انجام دهد.

 

سیستم هیدرولیک :

همه بیل های مکانیکی دارای یک سیستم هیدرولیک هستند که برای کنترل و جابجایی وزن های مختلف بار طراحی شده اند. سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی ولوو ۲۲۰ شامل یک پمپ هیدرولیک بار سنج است که تا ۵۰۰۰ psi قابلت تحمل فشار داشته و به بیل مکانیکی اجازه می دهد تا بارهای سنگین را به راحتی بلند کند.

 

عملکرد شناور بوم :

سیستم هیدرولیک این بیل مکانیکی دارای یک شناور بوم بی نظیر است که به اپراتور اجازه می دهد تا به راحتی موقعیت بوم را برای حداکثر کارایی تنظیم کند.

 

عمق حفاری :

این بیل مکانیکی خاص و منحصر به فرد دارای حداکثر عمق حفاری ۶.۷ متری است که به آن امکان می دهد کارهای گودبرداری عمیق را به راحتی انجام دهد.

 

ارتفاع حفاری :

این بیل دارای حداکثر ارتفاع حفاری ۱۰ متری است که آن را برای کارهایی که نیاز به دسترسی بالا دارند ایده آل می کند.

 

ارتفاع تخلیه :

بیل مکانیکی ۲۲۰ دارای حداکثر ارتفاع تخلیه ۷ متری است که به آن اجازه می دهد مواد را به راحتی در کامیون ها یا خودروهای سنگین دیگر تخلیه کند.

 

ظرفیت باکت :

ظرفیت باکت این بیل مکانیکی ۲۲ تنی، چیزی در حدود ۱ متر مکعب است که به آن اجازه می دهد تا مقادیر زیادی از مواد را به راحتی حمل کند.

 

کابین :

کابین طراحی شده برای این بیل بسیار راحت و جادار بوده و به گونه ای طراحی شده است که حداکثر دید را برای اپراتور فراهم کند.

 

ویژگی های ایمنی :

بیل مکانیکی ولوو ۲۲۰ به تعدادی ویژگی های ایمنی پیشرفته از جمله دوربین دید عقب، هشدار پشتیبان و سیستم قفل هیدرولیک مجهز است که از بروز هر گونه مشکل برای بیل و اپراتور آن پیشگیری می کند.

 

بهره وری سوخت :

سیستم سوخت در این بیل به گونه ای طراحی شده است که مصرف سوخت بهینه ای داشته باشد. در این سیستم، کامپیوتر بیل به صورت خودکار دور موتور را متناسب با بار تنظیم می کند و مصرف سوخت و آلاینده ها را کاهش می دهد.

سخن پایانی

در این مقاله از وب سایت تراک کوماتسو (مرکز فروش لوازیم بیل کوماتسو) سعی کردیم تا با بررسی اصلی ترین مشخصات بیل مکانیکی ولوو ۲۲۰، شما را با این بیل مکانیکی کاربردی بیشتر آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *